του Γ. Καζά
Με την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής υποψηφίων στα ανώτατα εκπαιδευτικά και τεχνολογικά ιδρύματα, μαζί με την λήξη της αγωνίας χιλιάδων υποψηφίων και τα... ανάμικτα συναισθήματα, που δημιουργήθηκαν και πολλά ερωτηματικά όσον αφορά στην γνωστική και επιστημονική επάρκεια των υποψηφίων, αφού παρατηρήθηκε το εκπληκτικό γεγονός να εισάγονται σε σχολές μαθητές που συγκέντρωσαν βαθμό μονάδα μία (1) η και τρία (3) σε ορισμένα μαθήματα, δηλαδή θα έχουμε πρωτοετείς φοιτητές με πλήρη άγνοια των απαιτούμενων βασικών γνώσεων.
Η προηγούμενη κα. Υπουργός « δια βίου μάθησης » … που κόπτεται τώρα για τον νόμο περί Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. είναι αυτή που κατήργησε την βάση του δέκα (10) που είχε θεσπίσει άλλη πιο προηγούμενη Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων αυτή.
Η κατάργηση της βάσεως του δέκα (10) έγινε με την αστεία και ακατανόητη δικαιολογία ότι θα έμεναν δήθεν πολλές κενές θέσεις, ιδιαίτερα στα περιφερειακά ιδρύματα ….αφού είναι γνωστό ότι σε κάθε πόλη και νομό ιδρύονταν και μία σχολή πανεπιστημιακού επιπέδου, αδιαφορώντας για την ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας και εκπαίδευσης των φοιτητών.
Εκείνο όμως που δημιούργησε εύλογα ερωτήματα και ανησυχία είναι το γεγονός ότι στον πίνακα των βάσεων που ανακοινώθηκαν υπήρχαν ξεχωριστές βάσεις για τους πολύτεκνους, τους τρίτεκνους, αλλά και για τους μουσουλμάνους… και για μεν τους πολύτεκνους και τρίτεκνους υπάρχει κάποια κοινωνική και οικονομική εξήγηση, για τους μουσουλμάνους όμως ποία πιστική και λογική εξήγηση μπορεί να δοθεί; Οι έλληνες μουσουλμάνοι δεν είναι έλληνες υπήκοοι; Δεν απολαμβάνουν όλα τα προνόμια και δικαιώματα ισότητας των θρησκευτικών μειονοτήτων; Γιατί να διαγωνίζονται με διαφορετικά και ευνοϊκότερα κριτήρια σε σχέση με τους ιθαγενείς έλληνες υποψηφίους; Οι ομογενείς έλληνες φοιτητές τυγχάνουν ευνοϊκότερης αντιμετώπισης από τα τουρκικά πανεπιστήμια της Κωνσταντινουπόλεως και άλλων πόλεων ακόμη και από τις ευρωπαϊκές χώρες;
Όμως εκείνο που προκαλεί απορία και έκπληξη είναι η αναφορά του θρησκεύματος ειδοποιού διαφοράς.
Εσείς κύριοι της πολιτικής εξουσίας δεν αναστατώσατε το πανελλήνιο και δεν κοπτόσασταν για να μην αναφέρεται το θρήσκευμα στις ταυτότητες και τα διάφορα πιστοποιητικά, διότι τάχα κατά τον κον. Δαφέρμο το θρήσκευμα αποτελεί προσωπικό δεδομένο και διαφοροποιεί τους πολίτες σε ορθοδόξους, άθεους κ.τ.λ.;
Εσείς τότε δεν απορρίπτατε έστω και την ελευθέρα και προαιρετική αναγραφή του θρησκεύματος; Γιατί τώρα δέχεσθε αυτήν την διαφοροποίηση για τους συμπαθείς κατά τα άλλα συμπολίτες μας μουσουλμάνους;;;
Αλλά και όσοι τότε βρίσκονταν στην θέση της αντιπολίτευσης υπέγραφαν φαρδιά πλατειά για την παραμονή του θρησκεύματος στις ταυτότητες και όταν έγιναν κυβέρνηση το ξέχασαν δικαιολογούμενοι αναξιοπρεπώς ότι τώρα έχει γίνει νόμος του κράτους, λες και δεν μπορούσαν να τροποποιήσουν και αλλάξουν τον νόμο αυτό, άλλωστε τροποποιήσεις νόμων γίνονται σε καθημερινή βάση των συνεδριάσεων της βουλής. Από ότι όμως φαίνεται σήμερα εννοούσαν οι εισηγητές της καταργήσεως του θρησκεύματος, μόνο το ορθόδοξο θρήσκευμα….. Γιατί τέτοιος και τόσος εμπαιγμός προς τον υπερήφανο ορθόδοξο λαό μας;
Βαρυτέρα της οικονομικής κρίσης που πιέζει ασφυκτικά το δοκιμαζόμενο λαό μας και ιδιαίτερα τα ασθενέστερα οικονομικά στρώματα είναι η κρίση θεσμών και αξιών, ηθικών και πνευματικών, μία από τις οποίες είναι και η παιδεία, όπως προαναφέρθηκε.
Η ποιοτική αξιολόγηση των πνευματικών και επιστημονικών ιδρυμάτων της χώρας μας εγγίζει ή και υπολείπεται αυτών της κεντρώας Αφρικής!!! Και αυτή η γλώσσα μας το μοναδικό ιδίωμα στον κόσμο με τον πλούτο των λέξεων και εννοιών αμφισβητείται και αλλοιώνεται. Όλο και εντονότερα ακούγονται φωνές υπευθύνων και ανεύθυνων ειδικών και μη περί φωνητικής γραμματικής. Ήδη διδάσκεται στο δημοτικό σχολείο ότι τα φωνήεντα πλέον είναι πέντε (5) και όχι επτά (7) και τα γράμματα της ελληνικής γραμματικής δεν είναι πλέον εικοσιτέσσερα (24) αλλά λιγότερα.
Η εθνική μας ιστορία παραχαράσσεται και αμφισβητείται και προτείνεται να γραφεί από την αρχή στις πραγματικές της διαστάσεις, όπως διατείνονται…..
Οι διδάσκοντες στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση μένουν χωρίς αξιολόγηση και ουσιαστικά ακαθοδήγητοι, αφού ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου έχει ουσιαστικά αποτύχει, καθ’ όσον δεν έχει δικαίωμα να αξιολογεί. Η διαφορά του φιλότιμου και φιλόπονου από τον αφιλότιμο και φυγόπονο εκπαιδευτικό εξαρτάται μόνο από τα έτη υπηρεσίας.
Από το 1982 κατήργησαν τα πρότυπα Σχολεία, παρά τη διεθνή πραγματικότητα για την αποστολή τους, με το φτηνό και αφελές επιχείρημα, ότι τα πρότυπα Σχολεία δημιουργούσαν…… «ελιτισμό» στο εκπαιδευτικό σύστημα και έπρεπε να περάσουν τριάντα χρόνια για να αντιληφθούν το ολέθριο λάθος τους και να τα επανασυστήσουν!
Αυτή η προχειρότητα και η εμπάθεια των λεγομένων «προοδευτικών δυνάμεων» επισώρευσε μύρια κακά στην πολύπαθη Παιδεία μας με την ισοπεδωτική προς τα κατά διάθεση και την μέθοδο της ήσσονος προσπάθειας. Με τέτοιες αντιλήψεις και μεθοδεύσεις είναι δυνατόν να πάει μπροστά μία χώρα;;;
Αυτή, κύριοι της πολιτικής εξουσίας, είναι η πραγματική κρίση, που τρώει και διαβρώνει συνθέμελα την ελληνική κοινωνία και όχι μόνο τα όποια δισεκατομμύρια και μνημόνια, που φορτώσατε στις πλάτες του δύσμοιρου ελληνικού λαού, που αναμασάτε καθημερινά στις κυβερνητικές συσκέψεις και προβάλλονται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Και μία διευκρίνιση: « Όταν λέμε πολιτική εξουσία δεν εννοούμε μόνο τους εκάστοτε κυβερνώντες, αλλά σύμπασα την πολιτική εξουσία, συμπολίτευση και αντιπολίτευση κατά το μερίδιο εκάστης ».
Πέρυσι δεν διανεμήθηκαν τα σχολικά βιβλία στους μαθητές και αντί τούτων δόθηκαν φωτοτυπίες και C.D (δισκάκια με ακουστικό υλικό) και εφέτος σύμφωνα με αποκαλυπτικά στοιχεία που έφεραν στο φως τα μέσα μαζικής ενημέρωσης σε αποθήκες σχολικών βιβλίων στην περιοχή Ασπροπύργου υπήρχαν ξεχασμένοι 250.000 τόνοι σχολικών βιβλίων, ενώ οι μαθητές διάβαζαν με φωτοτυπίες, ποία ήταν η αιτιολογία; Δεν διατέθηκαν γιατί οι ανάγκες ήταν για άλλα βιβλία και όχι αυτά που τυπώθηκαν, τι αποφασίστηκε; Όσα ανταποκρίνονται στα τρέχοντα διδακτικά προγράμματα θα μοιραστούν φέτος στους μαθητές ενώ τα υπόλοιπα θα μεταφερθούν για πολτοποίηση!!! Μέχρι σήμερα καμία αναφορά από κανένα αρμόδιο ούτε και σε τι ποσό ανέρχεται η ζημία για το Ελληνικό Δημόσιο, άραγε θα αναζητηθούν οι υπεύθυνοι για όλη αυτή την οικονομική σπατάλη ώστε να αποδοθούν και οι ανάλογες ευθύνες;;;
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των αρμοδίων εφέτος θα διανεμηθούν κανονικά και εγκαίρως τα σχολικά βιβλία, όμως, δεν θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί να τα διδάξουν αφού ανακοινώθηκε ότι αποχώρησαν περίπου 6000 εκπαιδευτικοί, σύμφωνα με τους τελευταίους υπολογισμούς το αρμόδιο Υπουργείο ετοίμασε κατάσταση αποχωρούντων που φθάνουν τους 8000 και όχι σε 6000 την οποία και θα ανακοινώσει την 12η/09/2012, στον αντίποδα των διορισμών τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του αρμόδιου Υπουργείου έχουν διοριστεί μόνο 260 εκπαιδευτικοί.
Αυτή είναι θλιβερή πραγματικότητα και η πραγματική και ουσιαστική κρίση που οδηγεί σιγά, σιγά στην πλήρη απαξίωση και την διεθνή απομόνωση την υπερήφανη Ελληνική πατρίδα μας. Και γι’ αυτό το κατάντημα το μέγιστο μερίδιο ευθύνης έχει η πολιτεία και η ηγεσία όλων των αποχρώσεων και σχεδιασμών. Για τον λόγο αυτό το πολιτειακό σύστημα στην πατρίδα μας έχει απαξιωθεί και ιδιαίτερα η νεολαία μας του έχει γυρίσει την πλάτη και το περιφρονεί προβαίνοντας μερικές φορές και σε απαράδεκτες αντιδράσεις. Έτσι πλέον έχει πλήρη εφαρμογή το λόγιο « Μη πεποίθατε επ’ άρχοντας εν οις ουκ εστί σωτηρία».
Στο διαδίκτυο μπορείτε να αναζητήσετε το θέμα « Μπαμπά θέλω να γίνω μουσουλμάνος», είναι ένα επίκαιρο αληθινό άρθρο αναφορικά με το θέμα της ανακοίνωσης των βάσεων εισαγωγής στα Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. όπου υποψήφιος εκφράζει την αγανάκτηση και τον προβληματισμό του προς τον πατέρα του.
Oι κρίσεις και τα συμπεράσματα ανήκουν σε εσάς.
Η προηγούμενη κα. Υπουργός « δια βίου μάθησης » … που κόπτεται τώρα για τον νόμο περί Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. είναι αυτή που κατήργησε την βάση του δέκα (10) που είχε θεσπίσει άλλη πιο προηγούμενη Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων αυτή.
Η κατάργηση της βάσεως του δέκα (10) έγινε με την αστεία και ακατανόητη δικαιολογία ότι θα έμεναν δήθεν πολλές κενές θέσεις, ιδιαίτερα στα περιφερειακά ιδρύματα ….αφού είναι γνωστό ότι σε κάθε πόλη και νομό ιδρύονταν και μία σχολή πανεπιστημιακού επιπέδου, αδιαφορώντας για την ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας και εκπαίδευσης των φοιτητών.
Εκείνο όμως που δημιούργησε εύλογα ερωτήματα και ανησυχία είναι το γεγονός ότι στον πίνακα των βάσεων που ανακοινώθηκαν υπήρχαν ξεχωριστές βάσεις για τους πολύτεκνους, τους τρίτεκνους, αλλά και για τους μουσουλμάνους… και για μεν τους πολύτεκνους και τρίτεκνους υπάρχει κάποια κοινωνική και οικονομική εξήγηση, για τους μουσουλμάνους όμως ποία πιστική και λογική εξήγηση μπορεί να δοθεί; Οι έλληνες μουσουλμάνοι δεν είναι έλληνες υπήκοοι; Δεν απολαμβάνουν όλα τα προνόμια και δικαιώματα ισότητας των θρησκευτικών μειονοτήτων; Γιατί να διαγωνίζονται με διαφορετικά και ευνοϊκότερα κριτήρια σε σχέση με τους ιθαγενείς έλληνες υποψηφίους; Οι ομογενείς έλληνες φοιτητές τυγχάνουν ευνοϊκότερης αντιμετώπισης από τα τουρκικά πανεπιστήμια της Κωνσταντινουπόλεως και άλλων πόλεων ακόμη και από τις ευρωπαϊκές χώρες;
Όμως εκείνο που προκαλεί απορία και έκπληξη είναι η αναφορά του θρησκεύματος ειδοποιού διαφοράς.
Εσείς κύριοι της πολιτικής εξουσίας δεν αναστατώσατε το πανελλήνιο και δεν κοπτόσασταν για να μην αναφέρεται το θρήσκευμα στις ταυτότητες και τα διάφορα πιστοποιητικά, διότι τάχα κατά τον κον. Δαφέρμο το θρήσκευμα αποτελεί προσωπικό δεδομένο και διαφοροποιεί τους πολίτες σε ορθοδόξους, άθεους κ.τ.λ.;
Εσείς τότε δεν απορρίπτατε έστω και την ελευθέρα και προαιρετική αναγραφή του θρησκεύματος; Γιατί τώρα δέχεσθε αυτήν την διαφοροποίηση για τους συμπαθείς κατά τα άλλα συμπολίτες μας μουσουλμάνους;;;
Αλλά και όσοι τότε βρίσκονταν στην θέση της αντιπολίτευσης υπέγραφαν φαρδιά πλατειά για την παραμονή του θρησκεύματος στις ταυτότητες και όταν έγιναν κυβέρνηση το ξέχασαν δικαιολογούμενοι αναξιοπρεπώς ότι τώρα έχει γίνει νόμος του κράτους, λες και δεν μπορούσαν να τροποποιήσουν και αλλάξουν τον νόμο αυτό, άλλωστε τροποποιήσεις νόμων γίνονται σε καθημερινή βάση των συνεδριάσεων της βουλής. Από ότι όμως φαίνεται σήμερα εννοούσαν οι εισηγητές της καταργήσεως του θρησκεύματος, μόνο το ορθόδοξο θρήσκευμα….. Γιατί τέτοιος και τόσος εμπαιγμός προς τον υπερήφανο ορθόδοξο λαό μας;
Βαρυτέρα της οικονομικής κρίσης που πιέζει ασφυκτικά το δοκιμαζόμενο λαό μας και ιδιαίτερα τα ασθενέστερα οικονομικά στρώματα είναι η κρίση θεσμών και αξιών, ηθικών και πνευματικών, μία από τις οποίες είναι και η παιδεία, όπως προαναφέρθηκε.
Η ποιοτική αξιολόγηση των πνευματικών και επιστημονικών ιδρυμάτων της χώρας μας εγγίζει ή και υπολείπεται αυτών της κεντρώας Αφρικής!!! Και αυτή η γλώσσα μας το μοναδικό ιδίωμα στον κόσμο με τον πλούτο των λέξεων και εννοιών αμφισβητείται και αλλοιώνεται. Όλο και εντονότερα ακούγονται φωνές υπευθύνων και ανεύθυνων ειδικών και μη περί φωνητικής γραμματικής. Ήδη διδάσκεται στο δημοτικό σχολείο ότι τα φωνήεντα πλέον είναι πέντε (5) και όχι επτά (7) και τα γράμματα της ελληνικής γραμματικής δεν είναι πλέον εικοσιτέσσερα (24) αλλά λιγότερα.
Η εθνική μας ιστορία παραχαράσσεται και αμφισβητείται και προτείνεται να γραφεί από την αρχή στις πραγματικές της διαστάσεις, όπως διατείνονται…..
Οι διδάσκοντες στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση μένουν χωρίς αξιολόγηση και ουσιαστικά ακαθοδήγητοι, αφού ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου έχει ουσιαστικά αποτύχει, καθ’ όσον δεν έχει δικαίωμα να αξιολογεί. Η διαφορά του φιλότιμου και φιλόπονου από τον αφιλότιμο και φυγόπονο εκπαιδευτικό εξαρτάται μόνο από τα έτη υπηρεσίας.
Από το 1982 κατήργησαν τα πρότυπα Σχολεία, παρά τη διεθνή πραγματικότητα για την αποστολή τους, με το φτηνό και αφελές επιχείρημα, ότι τα πρότυπα Σχολεία δημιουργούσαν…… «ελιτισμό» στο εκπαιδευτικό σύστημα και έπρεπε να περάσουν τριάντα χρόνια για να αντιληφθούν το ολέθριο λάθος τους και να τα επανασυστήσουν!
Αυτή η προχειρότητα και η εμπάθεια των λεγομένων «προοδευτικών δυνάμεων» επισώρευσε μύρια κακά στην πολύπαθη Παιδεία μας με την ισοπεδωτική προς τα κατά διάθεση και την μέθοδο της ήσσονος προσπάθειας. Με τέτοιες αντιλήψεις και μεθοδεύσεις είναι δυνατόν να πάει μπροστά μία χώρα;;;
Αυτή, κύριοι της πολιτικής εξουσίας, είναι η πραγματική κρίση, που τρώει και διαβρώνει συνθέμελα την ελληνική κοινωνία και όχι μόνο τα όποια δισεκατομμύρια και μνημόνια, που φορτώσατε στις πλάτες του δύσμοιρου ελληνικού λαού, που αναμασάτε καθημερινά στις κυβερνητικές συσκέψεις και προβάλλονται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Και μία διευκρίνιση: « Όταν λέμε πολιτική εξουσία δεν εννοούμε μόνο τους εκάστοτε κυβερνώντες, αλλά σύμπασα την πολιτική εξουσία, συμπολίτευση και αντιπολίτευση κατά το μερίδιο εκάστης ».
Πέρυσι δεν διανεμήθηκαν τα σχολικά βιβλία στους μαθητές και αντί τούτων δόθηκαν φωτοτυπίες και C.D (δισκάκια με ακουστικό υλικό) και εφέτος σύμφωνα με αποκαλυπτικά στοιχεία που έφεραν στο φως τα μέσα μαζικής ενημέρωσης σε αποθήκες σχολικών βιβλίων στην περιοχή Ασπροπύργου υπήρχαν ξεχασμένοι 250.000 τόνοι σχολικών βιβλίων, ενώ οι μαθητές διάβαζαν με φωτοτυπίες, ποία ήταν η αιτιολογία; Δεν διατέθηκαν γιατί οι ανάγκες ήταν για άλλα βιβλία και όχι αυτά που τυπώθηκαν, τι αποφασίστηκε; Όσα ανταποκρίνονται στα τρέχοντα διδακτικά προγράμματα θα μοιραστούν φέτος στους μαθητές ενώ τα υπόλοιπα θα μεταφερθούν για πολτοποίηση!!! Μέχρι σήμερα καμία αναφορά από κανένα αρμόδιο ούτε και σε τι ποσό ανέρχεται η ζημία για το Ελληνικό Δημόσιο, άραγε θα αναζητηθούν οι υπεύθυνοι για όλη αυτή την οικονομική σπατάλη ώστε να αποδοθούν και οι ανάλογες ευθύνες;;;
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των αρμοδίων εφέτος θα διανεμηθούν κανονικά και εγκαίρως τα σχολικά βιβλία, όμως, δεν θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί να τα διδάξουν αφού ανακοινώθηκε ότι αποχώρησαν περίπου 6000 εκπαιδευτικοί, σύμφωνα με τους τελευταίους υπολογισμούς το αρμόδιο Υπουργείο ετοίμασε κατάσταση αποχωρούντων που φθάνουν τους 8000 και όχι σε 6000 την οποία και θα ανακοινώσει την 12η/09/2012, στον αντίποδα των διορισμών τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του αρμόδιου Υπουργείου έχουν διοριστεί μόνο 260 εκπαιδευτικοί.
Αυτή είναι θλιβερή πραγματικότητα και η πραγματική και ουσιαστική κρίση που οδηγεί σιγά, σιγά στην πλήρη απαξίωση και την διεθνή απομόνωση την υπερήφανη Ελληνική πατρίδα μας. Και γι’ αυτό το κατάντημα το μέγιστο μερίδιο ευθύνης έχει η πολιτεία και η ηγεσία όλων των αποχρώσεων και σχεδιασμών. Για τον λόγο αυτό το πολιτειακό σύστημα στην πατρίδα μας έχει απαξιωθεί και ιδιαίτερα η νεολαία μας του έχει γυρίσει την πλάτη και το περιφρονεί προβαίνοντας μερικές φορές και σε απαράδεκτες αντιδράσεις. Έτσι πλέον έχει πλήρη εφαρμογή το λόγιο « Μη πεποίθατε επ’ άρχοντας εν οις ουκ εστί σωτηρία».
Στο διαδίκτυο μπορείτε να αναζητήσετε το θέμα « Μπαμπά θέλω να γίνω μουσουλμάνος», είναι ένα επίκαιρο αληθινό άρθρο αναφορικά με το θέμα της ανακοίνωσης των βάσεων εισαγωγής στα Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. όπου υποψήφιος εκφράζει την αγανάκτηση και τον προβληματισμό του προς τον πατέρα του.
Oι κρίσεις και τα συμπεράσματα ανήκουν σε εσάς.
tro-ma-ktiko
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου