Powered By Blogger

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑ 4



Καθηγητής χημικός θέλοντας να δείξει στους έφηβους τις ολέθριες συνέπειες του
αλκοόλ φέρνει στην τάξη δυο ποτήρια, ένα με νερό και ένα με ουίσκι και δυο
σκουλήκια. Ρίχνει στο ποτήρι με το νερό το πρώτο σκουλήκι, το οποίο πανευτυχές
-σα σκουλήκι στο νερό- κολυμπάει ρίχνει κωλοτούμπες, με δυο λόγια είναι η
προσωποποίηση της αγαλλίασης. Μετά ρίχνει το δεύτερο στο ποτήρι με το ουίσκι αυτό συσπάτε υποφέροντας φριχτά και σε χρόνο dt πέφτει ξερό στο πάτο του ποτηριού.
«Τι μας δείχνει αυτό το πείραμα?»
Απαντά ο Τοτος από το τελευταίο θρανίο:
«πως πρέπει να πίνουμε ουίσκι για να μην πιάσουμε σκουλήκια»

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Αγόρι: Θα με παντρευτείς...?
Κορίτσι: Έχεις δικό σου σπίτι..?
Αγόρι: Όχι..
Κορίτσι: Έχεις BMW ?
Αγόρι: Όχι..
... Κορίτσι: Τι μισθό παίρνεις..?
Αγόρι: Δεν παίρνω μισθό....αλλά...(τον διακόπτει)
Κορίτσι: Δεν παίρνεις μισθό...αλλά....αλλά τι??? Δεν έχεις τίποτα...Πως να σε παντρευτώ...μου λες?? Φύγε σε παρακαλώ..!!
Αγόρι: (μιλώντας στον εαυτό του) Έχω 2 εξοχικά, 5 οικόπεδα δικά μου, 3 Φεράρι, 2 Πόρσε...Γιατί ρε γαμώτο να χρειάζομαι και BMW..? Πως να παίρνω μισθό όταν εγώ είμαι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ !!!!!!!!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε μια κρουαζιέρα ένας τυπάς μπανίζει ένα γκομενάκι που διάβαζε ένα περιοδικό πολύ αφοσιωμένα. Την πλησιάζει και της λέει:
- Σόρρυ κούκλα, αλλά τι είναι αυτό που διαβάζεις με τόση αφοσίωση;
- Λέει για τα πουλιά των ανδρών.
- Δηλαδή;
- Λέει ότι οι Αιγύπτιοι την έχουν μακριά και οι Κρητικοί την έχουν χοντρή.
- Συγνώμη, δεν σας συστήθηκα. Αχμέτ Φορτουνάκης

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 Ένας νεαρός μπαίνει σ' ένα φαρμακείο και ζητά προφυλακτικά.
-Ποια συσκευασία θέλετε; ρωτάει ο φαρμακοποιός. Έχουμε με τρία, έξι εννιά και δώδεκα.
-Να σας πω, λέει ο νεαρός. Απόψε έχω ραντεβού με μια πανέμορφη και φοβερά 'καυτή' κοπέλα. Θα φάμε με τους γονείς της και μετά θα βγούμε βόλτα. Έχω το προαίσθημα πως απόψε θα το 'κάνουμε'! Και είμαι σίγουρος πως αν αρχίσουμε, δε θα θέλει να σταματήσουμε. Γι αυτό, δώσε μου τη δωδεκάδα.
Το βράδυ έρχεται, ο νεαρός πηγαίνει στο σπίτι της κοπέλας και κάθονται στο τραπέζι οικογενειακώς για το δείπνο. Ο νεαρός παρακαλεί να πει αυτός την προσευχή και όλοι συμφωνούν. Αρχίζει να μουρμουρίζει την προσευχή και συνεχίζει έτσι για πέντε λεπτά. Η κοπέλα σκύβει προς το μέρος του και του ψιθυρίζει:
-Δεν μου είχες πει πως είσαι τόσο θρήσκος.
-Κι εσύ δεν μου είπες πως ο πατέρας σου είναι φαρμακοποιός!


----------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου