Powered By Blogger

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Π. Νάσιουτζικ: Είμαι περήφανη για το γιο μου που αγωνίζεται ενάντια σε μία παράνομη κοινωνία (video) Περισσότερα: Π. Νάσιουτζικ: Είμαι περήφανη για το γιο μου που αγωνίζεται ενάντια σε μία παράνομη κοινωνία (video) - Akous. Νέα

Δημόσιες δηλώσεις της μητέρας του Ν. Ρωμανού...




Είναι περήφανη για το γιο της και δηλώνει δημόσια ότι θα τον υπερασπιστεί μέχρι τέλους. Η μητέρα του 20χρονου συλληφθέντος Νίκου Ρωμανού, συγγραφέας Παυλίνα Νάσιουτζικ, έσπασε τη σιωπή της το βράδυ της Δευτέρας και μίλησε στην τηλεόραση του Alpha.
«Είμαι πάρα πολύ περήφανη για τον γιο μου, που αγωνίζεται ενάντια σε μία παράνομη και σάπια κοινωνία και άνομη».
Η Παυλίνα Νάσιουτζικ μίλησε για βάναυση κακοποίηση του γιου της και των τριών άλλων συλληφθέντων από τους αστυνομικούς, λέγοντας «τα παιδιά είναι πολύ χτυπημένα. Χτυπήθηκαν όλα μέσα στην Ασφάλεια, δεν χτυπήθηκαν κατά τη συμπλοκή, όπως γράφουν οι εφημερίδες, χτυπήθηκαν όλα μέσα στην Ασφάλεια».
Η μητέρα του 20χρονου αρνήθηκε να μιλήσει για το τι είπε με τον γιο της μετά τη σύλληψή του, ενώ ερωτηθείσα για το αν και κατά πόσο επηρεάστηκε ο Νίκος Ρωμανός από την υπόθεση του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, καθώς ήταν μαζί του όταν δολοφονήθηκε στα Εξάρχεια από τον αστυνομικό Επαμεινώνδα Κορκονέα, είπε ότι «όλα από εκεί ξεκίνησαν».


Περισσότερα: Π. Νάσιουτζικ: Είμαι περήφανη για το γιο μου που αγωνίζεται ενάντια σε μία παράνομη κοινωνία (video) - Akous. Νέα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου