Powered By Blogger

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Ζούμε στο τέλειο MATRIX made by SYRIZA!

Δεν υπάρχουμε λέμε! Σαν τους Έλληνες πουθενά στον κόσμο!
Μιλούσα με μια κυρία σήμερα που παίρνει σταθερά 400 ευρώ το μήνα για την διαπραγμάτευση που κάνουμε με τους 18 υπουργούς οικονομικών εδώ και 15 ημέρες χωρίς να τους έχουμε πάει έστω μια κόλλα χαρτί με πέντε προτάσεις και εκείνη το μόνο που είχε να μου πει ήταν : ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ!!!
Ρε τι ανάσα μου λες καλή μου κυρία, έχει ανέβει ο μισθός σου και δεν το κατάλαβες μήπως;
Οχι! απαντά αυτή…
Ε τότε τι ανάσα πήρες;
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ!  μου λέει και μου πέσαν όλα τα μαλλιά μου εκείνη τη στιγμή!
Ε έτσι δικαιολογείται πρόεδρε Αντώνη η αποδοχή του ΣΥΡΙΖΑ!https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=6034049673654080108#editor/target=post;postID=496589165019784245
Δεν παλεύεται ο Έλληνας αυτή τη στιγμή! Νιώθει μια πατριωτική ανάταση!
 Ένα νέο έπος του 40 με τα νέα ΟΧΙ του και με νέα ΒΕΜΠΟ τον ….ΑΛΦΑ!
Παρακολουθείς τα πρωινάδικα σε όλα τα κανάλια και νομίζεις ότι βρίσκεσαι στην ΕΛΒΕΤΙΑ!
Ακούς τον Στρατούλη να μιλάει και νιώθεις…μακάκας που δεν ψήφισες κι εσύ ΣΥΡΙΖΑ!
Ζούμε απίστευτες στιγμές και δε χωράει πλέον καμία αμφιβολία ότι ο λογαριασμός που θα πληρώσουμε όταν τελειώσει το πανηγύρι και σβήσουν τα φώτα ως αστική τάξη, θα είναι 
ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ!
Να μην έχετε καμία αμφιβολία!
(αλήθεια ρε παιδιά, εκείνος ο Τζήμερος που χάθηκε;;;)
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου