Powered By Blogger

Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

55χρονη με τέσσερα εγγόνια γέννησε τρίδυμα χάρη στην Κύπρο

Πιστεύεται πως είναι η γηραιότερη μαμά της Βρετανίας

55χρονη με τέσσερα εγγόνια γέννησε τρίδυμα χάρη στην ΚύπροΗ 55χρονη γιαγιά Σάρον Κατς πιστεύεται πως είναι η γηραιότερη μαμά της Βρετανίας καθώς έφερε στον κόσμο τρία υγιέστατα παιδιά. Η νοσοκόμα Σάρον και ο κατά 15 χρόνια νεότερος σύντροφός της Στιούαρτ Ρέινολντς έγιναν γονείς των χαριτωμένων τριδύμων, Μέισον, Ράιν και Λίλι στις 21 Μαρτίου. Το ζευγάρι ήθελε διακαώς να αποκτήσει ένα παιδί, αλλά το Εθνικό Σύστημα Υγείας της Βρετανίας δεν καλύπτει τη διαδικασία της εξωσωματικής γονιμοποίησης μετά τα 42. Σύμφωνα με το βρετανικό ΕΣΥ μια γυναίκα μετά τα 44 έχει μία πιθανότητα στις εκατό να φέρει στον κόσμο ζωντανό ένα παιδί με αυτή τη μέθοδο.
Το ζευγάρι των Βρετανών δανείστηκε το ποσό των 19.000 ευρώ για να καλύψει το ιατρικά έξοδα και ταξίδεψε στην Κύπρο για την εξωσωματική. «Θέλαμε πάρα πολύ να αποκτήσουμε παιδιά. Ήξερα πως υπήρχε η πιθανότητα πολύδυμης κύησης επειδή είχε γίνει τοποθέτηση τεσσάρων εμβρύων, για να είναι μεγαλύτερες οι πιθανότητες. Στον υπέρηχο που κάναμε ακούσαμε τρεις καρδιές, ο Σιούαρτ ήταν σοκαρισμένος κι εγώ έκλαιγα από τη χαρά μου. Η πρώτη μου σκέψη ήταν, θεέ μου, πώς θα τα καταφέρω;» δήλωσε στην εφημερίδα Sun η 55χρονη γιαγιά που έχει τέσσερα παιδιά και τέσσερα εγγόνια.
«Υπήρχαν όμως και κάποιες επιπλοκές. Ο γιατρός μού είπε να απομακρύνει το ένα έμβρυο λόγω των κινδύνων της εγκυμοσύνης λόγω της ηλικίας μου. Αρνήθηκα γιατί αν έπαιρναν το ένα υπήρχε πιθανότητα να χάσω και τα άλλα δύο. Έτσι παρέμεινα κλινήρης για 11 εβδομάδες μέχρι να γεννήσω» συνεχίζει στη συνέντευξή της. Η Σάρον μάλιστα δήλωσε πως θέλησε να ανανεωθεί πριν τη γέννηση των τριδύμων ώστε να δείχνει όμορφη για τα νεογένννητά της «ήθελα να δείχνω όμορφη μετά τη γέννηση των παιδιών μου. Έτσι έκανα botox σε μικρή δόση γιατί δεν επιτρέπεται κατά την εγκυμοσύνη. Έβαλα επίσης και καινούρια extensions στα μαλλιά. Ήταν για μένα σημαντικό να δείχνω στα καλύτερά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου