Powered By Blogger

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Να, ποιοι ψηφίζουν ακόμα ΝΔ και ΠΑΣΟΚ!

kalpi_ekloges_534_355

“Φέτος ήταν η πρώτη μου χρονιά που ψήφισα. Αυτό που έχω να πω είναι ότι είμαι πολύ απογοητευμένος. Παρ’επιπτόντως ψήφισα Δούρου ( μιας και είχε προβάδισμα, το καλύτερο ήταν να προωθηθεί, για να μην βγουν τα σκυλιά), και στις αυτοδιοικητικές αντίστοιχα ΣΥΡΙΖΑ (έχει παράδοση εδώ).
Όμως οφείλω να πω πως δεν περίμενα τόσοι πολίτες της Αθήνας να είναι βουτηγμένοι στα σκατά. Βρήκα κάτι γνωστούς γείτονες οι όποιοι για παράδειγμα δεν δίστασαν να ομολογήσουν ότι θα ψηφίσουν Σγουρό στον Β γύρο, επειδή τους έχουν τάξει θέσεις. Καταλαβαίνετε τώρα ποιοι ψηφίζουν Σγουρό? Γιατί πήγε στράφι η Ελλάδα? Εγώ το κατάλαβα κιόλας απ΄την πρώτη μου ψήφο.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν θέλω να ξανακούσω τα γνωστά παράπονα απ΄τους πολίτες και το πόσο δυσαρεστημένοι είναι απ΄αυτούς που τούς κυβερνούν γιατί πολύ απλά αυτοί τους ψήφισαν εκούσια, είναι βουτηγμένοι μες στην μπόχα και πολύ απλά καλά να πάθουν. Είναι η πρώτη μου φορά που κατάλαβα ότι λεφτά υπάρχουν όπως έλεγε και ο Γιωργάκης γιατί δεν εξηγούνται αλλιώς αυτά τα φρικαλέα ποσοστά. Απο εδώ και πέρα δεν θα λυπάμαι κανένα, αλλά θα τους φτύνω κιόλας.
Σας τα λέω αυτά, για τους τυχόν ***** που θα πάρουν τηλέφωνο στην εκπομπή. Να μην τους το κλείσετε , αντιθέτως ξεχέ***** τους.”
Αναγνώστης

 makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου