Powered By Blogger

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Το τέλος του κόσμου: Οι κορυφαίες ατάκες σε Facebook και Twitter


Διαβάστε τις πιο αστείες ατάκες για το τέλος του κόσμου σε Facebook και Twitter:

- «Στις 21 – 12 έρχεται το τέλος του κόσμου!
Μάγιας είσαι;»

- «Εδώ στην Ελλάδα, στο τέλος του κόσμου που θα γίνει το τσουνάμι, θα τραγουδάμε: 
ένα και δύο πηδάω τα κύματα…».

- «Μη στεναχωριέσαι ρε! Τα δανεικά που μου έδωσες θα στα γυρίσω, ο κόσμος να χαλάσει».

- «Αγαπητοί Έλληνες, συγχαρητήρια για την εκταμίευση της νέας δόσης.

Με αγάπη, οι Μάγιας».

- «Θα έρθει η συντέλεια και δεν θα έχουμε μάθει το «ποιος, ποιος, ποιος, ποιος μωρό μου ποιος».

- «Επειδή δεν έχω ξαναπάει σε τέλος του κόσμου, τι να φορέσω;»

- «Εσείς που θα κάνετε τέλος του κόσμου; Εμείς κανονίσαμε να μαζευτούμε σε σπίτι».

- «Μέχρι να έρθει το τέλος του κόσμου λέω να φάω όλα τα μελομακάρονα. Κρίμα να πάνε χαμένα…».

- «ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: η NASA επιβεβαιώνει πως στις 21 Δεκεμβρίου 2012, γύρω στις 17:15, ο ουρανός θα σκοτεινιάσει. Το φαινόμενο αυτό λέγεται «νύχτα»».

- «Γαμώτο! Το τέλος του κόσμου πέφτει Παρασκευή! Χάνουμε το Σαββατοκύριακο!».

- «Φήμες λένε πως και να τελειώσει ο κόσμος στις 21 Δεκεμβρίου, το «Κωνσταντίνου και Ελένης» θα συνεχίζει να παίζει κανονικά από μονό του».

- «Την Παρασκευή λέω να ντυθώ με την τελευταία λέξη της μόδας…»

- «‎22/12/2012

-Νιώθω τόσο μόνος…

Κωνσταντίνος Μητσοτάκης

-Μην φοβάσαι…. εδώ είμαι εγώ

Βασίλισσα Ελισάβετ».
tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου