Powered By Blogger

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

75 χιλιάδες ευρώ κόστισε το διαφημιστικό σποτάκι της Κεφαλογιάννη!


Τον γύρο του Διαδικτύου έκανε το video του ΕΟΤ, το οποίο επιχειρεί να διαφημίσει την Ελλάδα μέσω ενός σποτ, γυρισμένου στο Λονδίνο στο οποίο συμμετέχει και η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη.


Στη "Διαύγεια" έχει αναρτηθεί το έγγραφο με το κοστολόγιο του συγκεκριμένου κακόγουστου διαφημιστικού σποτ το οποίο κι άγγιξε το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 75.000 ευρώ.

Πιο συγκεκριμένα, το γύρισμα του σποτ κόστισε περίπου 65.000 ευρώ, ενώ 15.500 ευρώ κόστισε η δεξίωση για 200 άτομα που ακολούθησε.
Κι όλα αυτά για να διαφημιστεί ο Τάμεσης με πρωταγωνίστρια την Όλγα και μέσω αυτού ίσως και ο ελληνικός τουρισμός.

Είναι χαρακτηριστικό πως το σποτ ξεκινά με συρτάκι και στην συνέχεια διακόπτεται βίαια από τον... ελληνικό χορό "break dance".

Να σημειωθεί πως χθες αιφνιδιαστικά "κατέβηκε" το επίμαχο διαφημιστικό σποτ από το επίσημο προφίλ του ΕΟΤ στο Youtube "Visit Greece"
to-gamato

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου