Powered By Blogger

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Λεβέντης: «Μπορώ σε δύο μήνες να βγάλω τη χώρα από το μνημόνιο»

Στην τηλεόραση της Ζούγκλας φιλοξενήθηκε την Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης. Σε μια συνέντευξη εφ” όλης της ύλης, ο κος Λεβέντης αποκάλυψε τα μελλοντικά του σχέδια σε περίπτωση που το κόμμα του εισέλθει στη Βουλή. Παράλληλα κλήθηκε να απαντήσει και σε ερωτήσεις τηλεθεατών για θέματα που απασχολούν την κοινωνία και τους πολίτες.
«Πρώτο κόμμα θα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτές τις εκλογές. Εάν μου ζητηθεί να σχηματίσω κυβέρνηση με τον Τσίπρα, εγώ δεν θα τον συναντήσω καν. Θα του στείλω μια επιστολή με 9 αιτήματα που πρέπει να εφαρμόσει και θα τον ελέγχω κάθε μήνα. Θα του δώσω περιθώριο για 8 μήνες να κάνει πρόοδο σε αυτά που του ζητώ. Αν δεν τα κάνει, ρίχνω την κυβέρνηση», ανέφερε.
«Τα κανάλια μου ζητούν αυτή την περίοδο να έρθω σε εκπομπές και να παρουσιάσουν το Lifestyle της ζωής μου, αντί να με αφήσουν να πω τις προτάσεις του κόμματος. Έχω ρίξει πολλές πόρτες γι αυτό τον λόγο. Δεν θέλουν να ακούγονται οι προτάσεις της Ένωσης Κέντρου», προσθέτει κι συνεχίζει :
«Φανταστείτε ότι κανάλι μου ζήτησε να υπογράψω συμβόλαιο ότι θα βγω πρώτος στην εκπομπή του την ημέρα των εκλογών».
Σχετικά με την νοοτροπία που υπάρχει στη χώρα μας για την «κακιά Γερμανία», ο Βασίλης Λεβέντης υποστήριξε πως «οι Γερμανοί δεν είναι οι κακοί αλλά εμείς που είμαστε αναξιόπιστοι».
Παράλληλα ο πρόεδρος του κόμματος ισχυρίστηκε πως έχει πρόγραμμα με το οποίο η χώρα σε δύο μήνες μπορεί να βγει από το μνημόνιο.
Δείτε το βίντεο

.
tilestwra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου